Počet záznamů: 1  

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

  1. Jméno korporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
    Odkaz viz.Fakulta multimediálních komunikací UTB
    FMK UTB (fakulta)
    Fakulta multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
    BiografieFMK vznikla v roce 2002 jako třetí fakulta Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Součástí fakulty je i Centrum kreativních průmyslů a podnikání UPPER a od roku 2018 také univerzitní galerie G18. Fakulta multimediálních komunikací je vnitřně organizačně členěna na jeden ústav, třináct ateliérů a Kabinet teoretických studií.
    Zdroj inf.www(Fakulta multimediálních komunikací UTB) (stránka fakulty)
    Uživatelské pole PNPJe to kreativní fakulta, která dává studentům maximální prostor k uplatňování vlastních nápadů a k rozvoji jejich tvůrčích schopností. Unikátní je spolupráce napříč všemi studijními obory FMK - design, film a marketingová komunikace - při realizaci společných projektů v rámci Komunikační agentury, předmětu, který umožňuje studentům využít získané teoretické znalosti v praxi. Už přes 20 let vychovává designéry, filmaře, animátory a odborníky na marketingovou komunikaci.
    Odkazy (7) - Monografie
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.