Počet záznamů: 1  

Web ostrý jako břitva

  1. Názvové údajeWeb ostrý jako břitva : návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů / Jan Řezáč ; grafická úprava, ilustrace, sazba: Jolana Hršelová, Klára Zahrádková, Adam Hrubý
    Osobní jméno Řezáč, Jan, 1984- (Autor)
    Další autoři Hršelová, Jolana, 1982- (Knižní grafik)
    Zahrádková, Klára, 1990- (Ilustrátor)
    Hrubý, Adam, 1984- (Sazeč) (Knižní grafik)
    Korp. Baroque Partners (nakladatelství) (Nakladatel, vydavatel)
    HRG Litomyšl (tiskárna) (Tiskař)
    Údaje o vydáníVydání 1.
    NakladatelJihlava : Baroque Partners, 2014
    VýrobceLitomyšl : H.R.G. spol. s.r.
    Rozsah211 stran : ilustrace ; 29 cm
    ISBN978-80-87923-01-6 (brožováno)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Poznámky Modrá obálka se zlacenou ilustrací a s dvoubarevným textem. - Na přední záložce podnázev a anotace knihy. - Na rubu modré přední strany obálky bílý text s obsahem knihy. - Přiznaná šitá vazba. - Patitul s nakladatelskou značkou a s dvoubarevným textem. - Dvoubarevný text a nakladatelská značka na titulním listu. - Úvod autora. - V knize barevné listy, různobarevný text, barevné ilustrace. - Marginálie. - Závěr autora. - O autorovi.
    Poznámka o dalších původcíchEditace: Jana Volencová
    AnotaceKniha o procesu návrhu webu (webdesignu), kterou napsal Jan Řezáč, český konzultant webů, lektor a zakladatel agentury House of Řezáč. První vydání knihy vyšlo v roce 2014 v nákladu 3000 kusů a bylo zcela rozebráno během 15 měsíců. Druhého vydání se kniha dočkala v roce 2016. Zabývá se návrhem webových prezentací, které prodávají produkty či služby, tedy návrhem firemních webů, internetových obchodů, microsites apod. V první části představuje úvod do oboru webdesignu (typy webových projektů, klíčové pojmy jako KPI, konverzní akce apod.), práce s poptávkou (cenotvorba, ukotvení projektu, nastavení očekávání) a také projektového řízení (definování jednotlivých rolí, technika WBS aj.). Hlavní část knihy je věnována procesu návrhu webu a jednotlivým fázím. Poslední kapitoly knihy se obrací spíše na dodavatele a webdesignery pro které zasazují návrh webu do širších souvislostí (Maslowova pyramida webdesignu).
    Druh dok.monografie
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmětová hesla Internet marketing * web presentation * web design
    Klíčová slova česká literatura * příručka * web * internetový marketing * WWW prezentace * Nejkrásnější české knihy * r. 2014
    MDT(035) * 821.162.3
    Uživatelské pole PNPNejkrásnější české knihy 2014 - Odborná literatura, užší výběr.
    Počet ex.3, z toho volných 3
    SignaturaPřír.čísloLokaceInfo
    NK/14 0362475/2017Sbírka
    NK/14 036a2476/2017Sbírka
    NK/14 036b1238/2023Sbírka

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.