Počet záznamů: 1  

Výcvik nazírání na díla umělecká

  1. Názvové údajeVýcvik nazírání na díla umělecká : dle pokusů se žáky vydalo Umělecké sdružení pro uměleckou výchovu v Hamburku / Alfred Lichtwark ; přel. P.K. ; A. Lichtwark a jeho metoda nazírání na díla umělecká / úvodem napsal J. Brant
    Osobní jméno Lichtwark, Alfred, 1852-1914 (Autor)
    Další autoři Brant, Jan, 1868-1925 (Autor)
    Korp. Dědictví Komenského (vydavatelství) (Nakladatel, vydavatel)
    Družstvo knihtiskárny v Zábřeze (Zábřeh (Česko)) (Tiskař)
    NakladatelV Praze : Nákladem "Dědictví Komenského", 1915
    VýrobceV Zábřeze Tiskem Společnosti (dříve Družstva) knihtiskárny, 1915
    Rozsahxxvii, 72 stran + 16 nečíslovaných listů obrazových příloh
    ISBN(brožováno)
    Edice Spisy Dědictví Komenského (Dědictví Komenského) čís. 60
    Časové otázky a rozpravy pedagogické, (Dědictví Komenského) svazek XXIII.
    Spisy Dědictví Komenského (Dědictví Komenského) Časové otázky a rozpravy pedagogické, (Dědictví Komenského)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Jazyk orig.němčina
    Poznámky Přední strana obálky zdobena nakladatelským signetem. - Rozložený titulní list zdobený nakladatelským signetem. - Úvod (A. Lichtwark a jeho metoda nazírání na díla umělecká) Jana Branta. - Poznámky pod čarou. - Předmluva autora. - Úvod autora. - Vinětová výzdoba. - Šestnáct listů obrazových příloh na křídovém papíře s černobílými reprodukcemi (ve zvláštní obálce, přiložené ke knize). - Errata. - Příloha Věstníku Dědictví Komenského v Praze, ročník 1914-1915, číslo 8.
    Druh dok.monografie
    Klíčová slova německá literatura * pedagogika * pedagogické teorie * didaktická literatura * didaktika * estetika umění * estetika
    MDT821.112.2 * 37
    Uživatelské pole PNPSignatura KaG IV E 4: Původní brož, obálka zachována, ale odtržena od hřbetu, brož rozpadlá. - Poškozeno.
    SignaturaPřír.čísloLokaceInfo
    KaG IV E 400xxx/KaGSbírka

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.