Počet záznamů: 1  

Das Buch der Reklame

  1. Názvové údajeDas Buch der Reklame : Geschichte, Wesen und Praxis der Reklame : mit 150 Abbildungen von deutschen, englischen, amerikanischen, französischen, russischen, japanischen und indianischen Künstlern : vollständig in einem Bande / geschildert von Rudolf Cronau
    Osobní jméno Cronau, Rudolf, 1855-1939 (Autor)
    NakladatelIn Ulm : Kommissionsverlag der Wohler'schen Buchhandlung, 1887
    Rozsah91, 79, 93, 127, 91 stran, 8 nepaginovaných stran příloh, 1 nepaginovaná obrazová příloha : ilustrace
    ISBN(vázáno)
    Země vyd.Německo
    Jazyk dok.němčina
    Poznámky Sazba gotikou. - Na titulním listu nakladatelský signet. - Předmluva autora. - Iniciálová výzdoba. - Převážně černobílé ilustrace (reprodukce různých světových reklam). - Pět samostatně paginovaných částí, z nichž čtyři doprovozeny vždy dvoustranou s reklamou na další dílo autora. - Jedna obrazová příloha (dvojlist).
    Druh dok.monografie
    Klíčová slova německá literatura * reklama * reklamní grafika * reklamní prostředky * rozvoj reklamy
    MDT821.112.2 * 76(085)
    Uživatelské pole PNPSignatura KaG IV E 11: Původní nakladatelská vazba, částečně stržený hřbet. Poškozeno.
    SignaturaPřír.čísloLokaceInfo
    KaG IV E 1100xxx/KaGSbírka

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.