Počet záznamů: 1
Das Buch der Reklame
Názvové údaje Das Buch der Reklame : Geschichte, Wesen und Praxis der Reklame : mit 150 Abbildungen von deutschen, englischen, amerikanischen, französischen, russischen, japanischen und indianischen Künstlern : vollständig in einem Bande / geschildert von Rudolf Cronau Osobní jméno Cronau, Rudolf, 1855-1939 (Autor) Nakladatel In Ulm : Kommissionsverlag der Wohler'schen Buchhandlung, 1887 Rozsah 91, 79, 93, 127, 91 stran, 8 nepaginovaných stran příloh, 1 nepaginovaná obrazová příloha : ilustrace ISBN (vázáno) Země vyd. Německo Jazyk dok. němčina Poznámky Sazba gotikou. - Na titulním listu nakladatelský signet. - Předmluva autora. - Iniciálová výzdoba. - Převážně černobílé ilustrace (reprodukce různých světových reklam). - Pět samostatně paginovaných částí, z nichž čtyři doprovozeny vždy dvoustranou s reklamou na další dílo autora. - Jedna obrazová příloha (dvojlist).
Druh dok. monografie Klíčová slova německá literatura * reklama * reklamní grafika * reklamní prostředky * rozvoj reklamy MDT 821.112.2 * 76(085) Uživatelské pole PNP Signatura KaG IV E 11: Původní nakladatelská vazba, částečně stržený hřbet. Poškozeno. Signatura Přír.číslo Lokace Info KaG IV E 11 00xxx/KaG Sbírka
Počet záznamů: 1