Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Jméno korporace
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Odkaz viz.
Fakulta multimediálních komunikací UTB
FMK UTB (fakulta)
Fakulta multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Biografie
FMK vznikla v roce 2002 jako třetí fakulta Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Součástí fakulty je i Centrum kreativních průmyslů a podnikání UPPER a od roku 2018 také univerzitní galerie G18. Fakulta multimediálních komunikací je vnitřně organizačně členěna na jeden ústav, třináct ateliérů a Kabinet teoretických studií.
Je to kreativní fakulta, která dává studentům maximální prostor k uplatňování vlastních nápadů a k rozvoji jejich tvůrčích schopností. Unikátní je spolupráce napříč všemi studijními obory FMK - design, film a marketingová komunikace - při realizaci společných projektů v rámci Komunikační agentury, předmětu, který umožňuje studentům využít získané teoretické znalosti v praxi. Už přes 20 let vychovává designéry, filmaře, animátory a odborníky na marketingovou komunikaci.
Odkazy
(7) - Monografie
Počet záznamů: 1
openseadragon
Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom
jak používáme cookies.