Počet záznamů: 1  

Puchová, Hana, 1966-

  1. SYS0017057
    LBL
      
    -----cz--a22-----n--4500
    003
      
    CZ-PrNK
    005
      
    20231010123637.3
    008
      
    040310|n|aznnnaabn-----------n-a|a------
    040
      
    $a LIA001 $b cze $d ABA001 $d ABE336 $d ABA001 $d BOE315 $d ABA001 $e rda
    046
      
    $f 1966
    100
    1-
    $a Puchová, Hana, $d 1966- $x malířka, výtvarnice, ilustrátorka, pedagožka
    370
      
    $a Ostrava (Česko) $c Česko $f Praha (Česko)
    372
      
    $a výtvarné umění $a malířství $a ilustrace $a vysoké školy
    374
      
    $a malířky $a ilustrátorky $a výtvarnice $a výtvarné pedagožky
    375
      
    $a žena
    377
      
    $a cze
    670
      
    $a J. Balabán, H. Puchová: Srdce Draka
    670
      
    $a NKC
    670
      
    $a Puchová, Hana: Sonina síla. XAO, 2019
    670
      
    $a www(Hana Puchová - abArt), cit. 9.10. 2023 $b biografické a profesní údaje $u https://cs.isabart.org/person/10154
    675
      
    $a Kdo byl kdo v našich dějinách ve 20. století
    678
    0-
    $a Narozena 15.4.1966 v Ostravě. Malířka, výtvarnice, ilustrátorka, pedagožka.
    UUU
      
    $a V letech 1991–1997 studovala v Ateliéru ilustrace a grafiky na Vysoké škole uměleckoprůmyslové u Jiřího Šalamouna v Praze. Po návratu do Ostravy se věnuje pedagogické činnosti a mimo své malířské tvorbě také ilustraci knih. Nejpříznačnějším tématem její práce je téma osobní mikrohistorie - expresívní obrazy, často klasických malířských forem jako jsou portrét nebo zátiší, mají silnou časovou kvalitu. Dvě linie - figurální, kde jsou zobrazeni její známí a přátelé, často známé osobnosti ostravské kulturní scény. A pak jsou to půvabná zátiší, většinou s dominantními květinami a dalšími drobnostmi všednodenního života. Hana Puchová patří mezi nejvýraznější a zároveň nejpozoruhodnější autory současné české výtvarné scény.
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.