Počet záznamů: 1  

Vysoká škola uměleckoprůmyslová (Praha, Česko). Ateliér grafického designu a vizuální komunikace

  1. SYS0060597
    LBL
      
    00773ny--a2200229n--4500
    003
      
    CZ-PrPNP
    005
      
    20220310133415.4
    008
      
    061213|-|acnnnabbn-----------|-a|a------
    040
      
    $b cze $a ABE336
    066
      
    $a 01 $c 02
    110
    2-
    $a Vysoká škola uměleckoprůmyslová (Praha, Česko). $b Ateliér grafického designu a vizuální komunikace
    368
      
    $a vysoké umělecké školy
    370
      
    $c Česko $e Praha, Česko
    372
      
    $a grafický design $a vizuální komunikace $a grafika $a vzdělávání
    377
      
    $a cze
    410
    2-
    $a Vysoká škola uměleckoprůmyslová (Praha, Česko). $b Katedra grafiky. $b Ateliér grafického designu a vizuální komunikace
    410
    2-
    $a Ateliér grafického designu a vizuální komunikace (Praha, Česko)
    670
      
    $a www(Vysoká škola uměleckoprůmyslová) $b stránky školy $u http://www.vsup.cz/
    678
    0-
    $a Ateliér grafického designu a vizuální komunikace - od roku 1999 vedl prof. Zdeněk Ziegler a jeho asistent doc. Tomáš Machek, který tuto funkci vykonával první dva roky pod vedením prof. Rostislava Vaňka. Poté nastoupil jako asistent Marius Corradini. Vedoucí ateliéru prof. ak. mal. Rostislav Vaněk, asistentka ateliéru MgA. Kristina Fišerová (asistentka od roku 2006).
    680
      
    $a info $9 http://www.vsup.cz/cs/grafika/atelier-grafickeho-designu-a-vizualni-komunikace
    910
      
    $g nám. J. Palacha 80, 116 93 Praha
    UUU
      
    $a Grafický design chápeme jako neustále se měnící entitu, v níž se odvíjí celé spektrum společensko-kulturních potřeb a technologických změn. Podstatnou osou výuky je pak spolupráce na hlavním ateliérovém zadání s tzv. rotujícím pedagogem. Vedle působení vedoucího ateliéru se pak studenti každý semestr setkávají s přístupem dalšího pedagoga, který se úzce specializuje na problematiku, na kterou je semestr právě zaměřen. Studenti tak získávají mnohem širší rozhled, než kdyby se po celé studium setkávali pouze s jednou mistrovskou osobností, která by na jejich vývoj dlouhodobě působila. Jsou tak konfontováni s mnohem diverzifikovanějšími přístupy k práci a v neposlední řadě mohou proniknout do konkrétního zadání podstatně hlouběji.
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.