Počet záznamů: 1  

Glabazňa, Radek, 1980-2021

  1. SYS0081323
    LBL
      
    -----cz--a22-----n--4500
    003
      
    CZ-PrNK
    005
      
    20210817190026.2
    008
      
    050105|n|aznnnaabn-----------n-a|a------
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d KLG001 $d ABA001 $e rda
    046
      
    $f 1980 $g 2021
    100
    1-
    $a Glabazňa, Radek, $d 1980-2021 $x básník, filolog, pedagog, vědecký pracovník, překladatel
    368
      
    $d Mgr. $d Ph.D. $d M.A.
    370
      
    $a Opava, Česko $c Česko
    372
      
    $a angličtina $a čeština $a anglistika $a filologie $a literární činnost $a metoda Montessori $a poezie
    374
      
    $a učitelé $a vysokoškolští učitelé $a anglisté $a básníci
    375
      
    $a muž
    377
      
    $a cze
    670
      
    $a Opava city / poezie v otevřeném prostoru
    670
      
    $a www(Facebook. Asociace Montessori ČR.), cit. 9. 8. 2021 $b biografické údaje
    670
      
    $a www(Slezská univerzita. Mgr. Radek Glabazňa, Ph.D., M.A. - In Memoriam), cit. 9. 8. 2021 $b biografické údaje
    670
      
    $a www(Wikipedie, otevřená encyklopedie), cit. 13. 8. 2021 $b datum úmrtí $u https://cs.wikipedia.org/wiki/Radek_Glabaz%C5%88a
    678
    0-
    $a Narozen 1980 v Opavě, zemřel 22. 7. 2021. Vysokoškolský učitel, anglista a básník, věnoval se též Montessori pedagogice.
    UUU
      
    $a Vystudoval obor čeština-angličtina. Několik let žil v Southamptonu (Anglie), kde absolvoval postgraduální studium anglické literatury a následně se věnoval pedagogické praxi. Vyučoval na Ústavu cizích jazyků Slezské univerzity v Opavě. Dlouhodobě také podporoval rozvoj českého montessori školství. Tlumočil pro studenty mezinárodních diplomových a asistentských kurzů, přednášel pro montessori školy napříč Českou republikou a byl součástí odborných týmů evropských projektů Pomáháme školám růst a Klíče k úspěšnému učení.
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.