Počet záznamů: 1
Klafki, Wolfgang, 1927-
SYS 0097871 LBL 00632nz^^a2200205n^^4500 003 CZ^PrNK 005 20211111092720.0 008 061215|n|acnnnaabn^^^^^^^^^^^n^a|a^^^^^^ 040 $a ABA001 $b cze $d ABA001 $d ABE336 $e rda 046 $f 1927 $g 2016 100 1-
$a Klafki, Wolfgang, $d 1927- $x německý pedagog, didaktik 368 $d Doc. $d Dr. 370 $a Węgorzewo, Polsko $b Marburg, Německo $c Německo $c Polsko 372 $a školství $a vzdělávání $a pedagogika $a didaktika 374 $a pedagogové $a didaktici 375 $a muž 377 $a ger 670 $a Wolfgang Klafki, Helmut-Gerhard Müller: Elisabeth Blochmann (1892-1972) 670 $a Wolfgang Klafki: Studie k teorii vzdělání a didaktice 670 $a DNB 670 $a www(Wikipédia, slobodná encyklopédia), cit. 10.11. 2021 $b data a místa narození a úmrtí, profesní údaje $u https://sk.wikipedia.org/wiki/Wolfgang_Klafki 678 0-
$a Německý pedagog - profesor pedagogiky na Philipps University v Marburgu, představitel integračních tendencí v pedagogickém filozofování 20. století. UUU $a Narozen 1.9. 1927, Úhořevo (Polsko), zemřel 24.8. 2016 v Marburgu (Německo). Dostal se k didaktice teorie vzdělávání poté, co se historicky a systematicky vypořádal s tradičním rozporem mezi materiálními (vzdělávací obsah, který je tak důležitý, že se studenti musí učit) a formálními (chování a formy jednání, které jsou pro studenty důležité) vzdělávacími koncepcemi historicky a systematicky od 50. se zabýval. Pokusil se spojit obě teorie prostřednictvím kategorické formace. Klafki spolu s Wolfgangem Krampem (1927–1983) významně utvářel didaktiku pedagogické teorie, která vychází z myšlenek humanitního vzdělávání . Inicioval vývoj prvních projektů reformy kurikula , pracoval na revizi hesenských rámcových směrnic a obhajoval nový předmět studia práce.
Počet záznamů: 1