Počet záznamů: 1
Mička, Aleš, 1973-
SYS 0100931 LBL 00542ny--a2200181o--4500 003 CZ-PrPNP 005 20230227104825.1 008 230227|-|acnnnabbn-----------|-a|a------ 040 $b cze $a ABE336 $x 20230227 $e rda 046 $f 1973 066 $a 01 $c 03 100 1-
$a Mička, Aleš, $d 1973- $x grafik, grafický designér, typograf, odborník na vizuální komunikaci 370 $a Zlín, Česko $c Česko $f Praha, Česko 372 $a grafika $a grafický design $a typografie $a vizuální komunikace $a loga $a grafická studia 374 $a grafici $a designéři $a typografové $a experti $a živnostníci 375 $a muž 377 $a cze 670 $a Lidé Zlína. Výběr z databáze regionálních osobností ... (návrh obálky, grafická úprava a zlom: Aleš Mička), 2022 670 $a www(Aleš Mička: Logo Prahy 3 je jen vtip ...), cit. 27.2. 2023 $b profesní údaje $u https://www.flowee.cz/floweecity/styl/7608-ales-micka-logo-prahy-3-je-jen-vtip-ktery-rezignoval-na-estetiku 670 $a www(Aleš Mička - abart), cit. 27.2. 2023 $b biografické údaje $u https://cs.isabart.org/person/106002 678 0-
$a Narozen 2.12. 1973 ve Zlíně. Grafik, grafický designér, typograf, odborník v oblasti vizuální komunikace značek, majitel studia Touchbranding. UUU $a Vystudoval Střední uměleckoprůmyslovou školu. Prošel řadou reklamních agentur, od devadesátých let pracoval postupně v Leo Burnett, Cocoon, Euro RSCG, rok strávil také v Grey Worldwide v Dublinu. V roce 2007 založil studio Touchbranding, kde pracoval na kampaních pro pražský magistrát. Vytvořili například design pro Lítačku nebo kampaň na identitu Prahy pro podporu turistiky. Zabývá se: realizací strategie značky, corporate identity, typografií, tiskovým designem a digitálním produktovým designem. Kreativní leader brandingové a komunikační agentury Touch, specializované na tvorbu korporátních identit a značek.
Počet záznamů: 1