Počet záznamů: 1  

Selhala moderna?

  1. SYS006169
    LBL
      
    01534nam--2200409-a-4500
    003
      
    CZ-PrPNP
    005
      
    20210113170104.3
    008
      
    971000s---------------e------------cze--
    020
      
    $a 80-85885-20-4 $q (váz.)
    040
      
    $a ABE336 $b cze $9 2
    041
    1-
    $a cze $h eng
    044
      
    $a xr $c CZ
    080
      
    $a 820(73)-4 $2 1.vyd $9 u
    080
      
    $a 7.036 $2 1.vyd $9 u
    100
    1-
    $7 pnp_us_auth*0046469 $a Gablik, Suzi, $d 1934- $4 aut
    245
    10
    $a Selhala moderna? / $c Suzi Gabliková ; Z angl. orig. přeložil S. M. Blumfeld ; Odborná spolupr. Petr Jochmann ; Obálku navrhl Petr Palarčík ; Typograf. upravila Marta Švecová ; Doslov Pavel Šaradín
    250
      
    $a 1. vyd
    264
    -1
    $a Olomouc : $b Votobia, $c 1995
    300
      
    $a 157 s.
    500
      
    $a Orig.: Has Modernism Failed?
    500
      
    $a Úvod. - Doslov. - Použ. literat. - Jmenný rejstř. - Zdob. obálka. - Obálka.
    600
    17
    $7 pnp_us_auth*0046469 $a Gablik, Suzi, $d 1934- $x americká malířka a kritička
    600
    17
    $7 pnp_us_auth*0046469 $a Gablik, Suzi, $d 1934- $x americká malířka a kritička
    653
    1-
    $7 pnp_us_entry*000249 $a americká literatura
    653
    1-
    $7 pnp_us_entry*006123 $a moderní umění
    653
    1-
    $7 pnp_us_entry*001811 $a styl
    653
    1-
    $7 pnp_us_entry*002185 $a formy
    653
    1-
    $7 pnp_us_entry*000829 $a stol. 20., 2. pol.
    700
    1-
    $7 pnp_us_auth*0036943 $a Blumfeld, S. M., $d 1955-2024 $4 trl
    700
    1-
    $7 pnp_us_auth*0049098 $a Jochmann, Petr, $d 1951- $4 ivr
    700
    1-
    $7 pnp_us_auth*0032218 $a Pustoryj, Petr, $d 1963- $4 ill
    700
    1-
    $7 pnp_us_auth*0007630 $a Švecová, Marta $4 grt
    700
    1-
    $7 pnp_us_auth*0008808 $a Šaradín, Pavel, $d 1969- $4 aui
    910
      
    $a ABE336

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.