Počet záznamů: 1  

Emocenomie

  1. C12c 3708
    Hill, Dan, 1959-

    Emocenomie : vliv emocí na obchodní úspěch / Dan Hill ; [z anglického originálu ... přeložila Dagmar Brejlová]. -- 1. vydání. -- Praha : Fragment, 2010 (Havlíčkův Brod :. -- Tiskárny Havlíčkův Brod, a. s). -- 350 s. : il. ; 24 cm. -- (Manažerská literatura). -- Na tit. s. pod názvem: revidované vydání. -- Terminologický slovník. -- Obsahuje bibliografii a rejstřík. -- Resumé: Monografie pojednává o sedmi základních emocích (radost, strach, vztek, smutek, odpor a pohddání) jejich uplatnění v oblasti prodeje, marketingu a reklamy. -- Další variantní název: Vliv emocí na obchodní úspěch. -- Další variantní název: EMOCEnomie. -- ISBN : 978-80-253-1057-1 (váz.).
    Brejlová, Dagmar, 1974-. Fragment (nakladatelství). Tiskárny Havlíčkův Brod (firma)

    emoce - ekonomické aspekty * obchodní úspěch * marketing * reklama a propagace * prodej * personální management * americká literatura * překlad * ekonomie * ekonomika * prodej * obchod * reklama * emoce * monografie
    821.111(7). =030. 159.942. 33. 339:17.024.4. 658.8. 659.1. 005.95/.96. (048.8)

    Kniha ve výběru NČK ČR roku.
    Rozsah: 350, [2] s.

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.