Počet záznamů: 1  

Ko-text

  1. NK/15 046
    Dytrtová, Kateřina, 1964-

    Ko-text : tvar, zvuk a gesto, tvůrce, učitel a žák / Kateřina Dytrtová, Martin Raudenský ; koncepce publikace: Marek Fanta, Martin Raudenský ; grafická úprava a sazba, knihtisk a litografie: Marek Fanta. -- Vydání první. -- V Ústí nad Labem : Fakulta umění a designu Univerzity J.E. Purkyně ; v Praze : Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, [2015]. -- Ostrava : Oftis. -- 193 stran : barevné ilustrace ; 24 cm + doplňkové edukační materiály + 1 CD-ROM. -- (Projekty). -- Vše uloženo v kartonové krabici - publikace, doplňkové edukační materiály: CD v průsvitném obalu, bloček, zrcátko, 1 karta (17 x 23 cm), 2 šablony s vykrojenými tvary, 2 leporela (12 stran každé), 3 karty (10 x 15 cm), 1 papírová skládanka, terč, plakátek, hrací kostka. - Proti originálu chybí: karta 17 x 23 cm 1 kus, karty 10 x 15 cm 2 kusy. - Kartonová krabice: barevně ilustrované víko. - Publikace: barevná obálka s bílým textem. - Na přední záložce anotace knihy, loga sponzorů. - Předsádka: barevná fotografie, název a podnázev knihy. - Dvoulist: barevná fotografie s koláží, jména autorů. - Dva dvoulisty: barevná fotografie s koláží. - Obsah. - Úvod. - Texty. - Drobné barevné fotografie v textu. - Celostránkové barevné fotografie s koláží (některé na dvoulistech). - Barevné ilustrace. - Text "Místo doslovu: kultura jako kontext tvorby" J. Slavík. - Medailony autorů. - Tři dvoulisty s barevnými fotografiemi s koláží. - Loga sponzorů v tiráži. -- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a jmenný rejstřík. -- Resumé: Kniha Ko-text, adjustovaná v krabici společně s autorsky výtvarně pojatým souborem edukačních pomůcek, zkoumá přístupy dynamicky pojaté výtvarné pedagogiky a strategie současného výtvarného umění v interakci s dětskou tvorbou. Jádro publikace shrnuje čtyřletý, zatím neuzavřený projekt založený na dialogu spoluautorů knihy (grafika, pedagožky a teoretičky) a žáků základní školy – dětí ve věku od šesti do deseti let. Publikace představuje a analyzuje výtvarné projekty napříč oborovým i věkovým spektrem tvůrců, od dětí základní školy po studenty na vysoké umělecké škole. Témata textu vznikla jako úvahy nad oborovými rolemi teoretiků, tvůrců, učitelů a galerijních animátorů, kterým jsou také texty určeny. Kniha si dává za cíl prohloubit komunikaci mezi těmito rolemi a přispět k výuce výtvarného oboru s rysy experimentu, akčnosti a hravosti. -- Anglické resumé. -- ISBN : 978-80-7414-920-7 (Univerzita J.E. Purkyně ; brožováno). -- 978-80-7290-828-8 (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta ; brožováno).
    Raudenský, Martin, 1968-. Fanta, Marek, 1986-. Slavík, Jan, 1953-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Fakulta umění a designu. Univerzita Karlova. Pedagogická fakulta (Praha, Česko). OFTIS (firma)

    art * art education * perception of art * art interpretation * project method in teaching * teaching school subjects * česká literatura * odborná literatura * didaktické pomůcky * výtvarné umění * výtvarná výchova * edukační přístupy * učitelé * žáci * role * komunikace * výtvarné projekty * Nejkrásnější české knihy * r. 2015
    -057.87. 72/76. 821.162.3

    Nejkrásnější české knihy 2015 - 2. místo Učebnice pro školy všech stupňů a ostatní didaktické pomůcky.

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.