Košík

  Odznačit vybrané:   0
  1. Jméno korporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
    Odkaz viz.Fakulta multimediálních komunikací UTB
    FMK UTB (fakulta)
    Fakulta multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
    BiografieFMK vznikla v roce 2002 jako třetí fakulta Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Součástí fakulty je i Centrum kreativních průmyslů a podnikání UPPER a od roku 2018 také univerzitní galerie G18. Fakulta multimediálních komunikací je vnitřně organizačně členěna na jeden ústav, třináct ateliérů a Kabinet teoretických studií.
    Zdroj inf.www(Fakulta multimediálních komunikací UTB) (stránka fakulty)
    Uživatelské pole PNPJe to kreativní fakulta, která dává studentům maximální prostor k uplatňování vlastních nápadů a k rozvoji jejich tvůrčích schopností. Unikátní je spolupráce napříč všemi studijními obory FMK - design, film a marketingová komunikace - při realizaci společných projektů v rámci Komunikační agentury, předmětu, který umožňuje studentům využít získané teoretické znalosti v praxi. Už přes 20 let vychovává designéry, filmaře, animátory a odborníky na marketingovou komunikaci.
    Odkazy (7) - Monografie

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.