Košík

  Odznačit vybrané:   0
  1.  

    Názvové údajeEmocenomie : vliv emocí na obchodní úspěch / Dan Hill ; [z anglického originálu ... přeložila Dagmar Brejlová]
    Osobní jméno Hill, Dan, 1959- (Autor)
    Další autoři Brejlová, Dagmar, 1974- (Překladatel)
    Korp. Fragment (nakladatelství) (Nakladatel, vydavatel)
    Tiskárny Havlíčkův Brod (firma) (Tiskař)
    NakladatelPraha : Fragment, 2010
    VýrobceTiskárny Havlíčkův Brod, a. s)
    Rozsah350 s. : il. ; 24 cm
    Předmětová hesla emoce - ekonomické aspekty * obchodní úspěch * marketing * reklama a propagace * prodej * personální management
    Klíčová slova americká literatura * překlad * ekonomie * ekonomika * prodej * obchod * reklama * emoce
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Adr. el. zdr. http://toc.nkp.cz/NKC/201011/contents/nkc20102147785_1.pdf
    Druh dok.monografie
    SignaturaC12c 3708

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.