Number of the records: 1  

Česká literatura

  1. Title informationČeská literatura : časopis pro literární vědu
    Další autoři Šámal, Petr, 1972- (Publishing director)
    Corporation Ústav pro českou literaturu (Akademie věd ČR) (Publisher)
    PBtisk (tiskárna) (Printer)
    Roč., čísloRočník 53, číslo 1-6, 2005
    PublicationPraha : Ústav pro českou literaturu Akademie věd České republiky, 2005
    ManufacturePříbram : PBtisk
    Scope908 stran ; 20 cm
    ISSN0009-0468
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Note Anglická resumé
    1, 2, 3, 4, 5, 6 + obsah ročníku
    Poznámka o dalších původcíchVedoucí redaktor: Petr Šámal
    Redakce: Petr A. Bílek, Marie Havránková, Jan Linka
    Redakční kruh: Miroslav Červenka, Jiří Holý, Pavel Janáček, Jan Malura, Tomáš Pavlíček, Zbyněk Sedláček, Zuzana Urválková
    Redakční rada: Petr Čornej, Tomáš Glanc, Daniela Hodrová, Milan Jankovič, Pavel Janoušek, Tomáš Kubíček, Dagmar Mocná, Stefan M. Neverkla (od 5), Vladimír Papoušek, Zdeněk Pešat, Václav Petrbok, Jiří Pokorný, Herta Schmid (od 5), Jiří Trávníček, Dalibor Tureček, Peter Zajac (od 5)
    Document kindPERIODIKA - Svázaný ročník periodika
    Periodicita6x ročně
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Parent Česká literatura
    Keywords literární věda * česká literatura * studie * dokumenty * kritiky * recenze * r. 2005 * odborný časopis
    UDC821.162.3.09 * (048.8) * (044.2) * 070.447
    Uživatelské pole PNPSign. Aa 459: volná nesvázaná čísla - kartonáž; kompletní ročník.
    Sign. Aa 3039: v čísle 2 na str. 254-265 recenze "Znovu a nově o strukturalismu Pražské školy" / Aleš Haman. - V čísle 1 ojedinělé zatrhávání v textu a rukopisná poznámka (str. 12). - Volná nesvázaná čísla v deskách; kompletní ročník, přiložen obsah ročníku. - Knihovna R. a A. Hamanových
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    journal

    Call numberTrack No.LocationInfo
    Aa 004591206/2006Fond
    Aa 30391472/2017Sbírka
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.