Number of the records: 1  

Děti ve svém živlu, aneb, Jak na projekty, vlastní výuku i motivaci žáků v environmentální výchově na tématech voda, vzduch a půda

  1. Title informationDěti ve svém živlu, aneb, Jak na projekty, vlastní výuku i motivaci žáků v environmentální výchově na tématech voda, vzduch a půda / [editor Martina Kubešová, Josef Regner ; grafický design, sazba a ilustrace 2GD studio]
    Další autoři Kubešová, Martina (Editor)
    Regner, Josef (Editor)
    Corporation Sdružení TEREZA (Publisher)
    2GD studio (Book designer)
    Další var.názvyDěti ve svém živlu
    Děti ve svém živlu - jak se dělá ekovýchova
    Jak na projekty, vlastní výuku i motivaci žáků v environmentální výchově na tématech voda, vzduch a půda
    Publication[Praha] : Sdružení Tereza, [2010]
    Scope115 s. : il. ; 30 cm + 1 CD
    ISBNkroužková vazba
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Note Zdobená obálka. - Zdobený titulní list. - Na rubu titulního listu nakladatelské údaje. - Ilustrace v textu. - Tabulky. - Zdroje a použitá literatura. - Obsah. - 1 CD.
    Kroužková vazba.
    Document kindmonografie
    Keywords vyučování * výuka * ekologie * živly * příručky * návody * žáci * základní školy * pracovní listy
    UDC(035) * -057.87 * 373.3 * 37 * (075.2) * 168.521
    Uživatelské pole PNPKniha ve výběru NČK ČR roku.
    U sign. C12d 1698 zdobená obálka ilustrací s hlubokou chlopní uchycená v kroužkové vazbě s jednotlivými listy. - Na pření chlopni upoutávka na knihu. - Zdobený titulní list. - Na rubu titulního listu nakladatelské údaje. - Ilustrace v textu, i fotografie. - Tabulky. - Odkazy na internetové stránky u jednotlivých úkolů. - Zdroje a použitá literatura. - Obsah. - Bez tiráže. - Na poslední stránce uchyceno 1 CD. - Ilustrovaná i zadní strana obálky.
    Rozsah: 115, [7] s.
    Rozměr: 29,7 cm
    Děti ve svém živlu, aneb, Jak na projekty, vlastní výuku i motivaci žáků v environmentální výchově na tématech voda, vzduch a půda

    book

    Call numberTrack No.LocationInfo
    C12d 16981221/2012Fond

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.