Number of the records: 1  

Studies in Russian Philology

  1. Title informationStudies in Russian Philology / by Roman Jakobson. I., Toward a linguistic analysis of Russian rhyme. II., On the morphological structure of the Old Russian patronymics
    Personal name Jakobson, Roman, 1896-1982 (Author)
    Další autoři University of Michigan. Department of Slavic Languages and Literatures (Publisher)
    Další var.názvyToward a linguistic analysis of Russian rhyme
    On the morphological structure of the Old Russian patronymics
    Publication[Ann Arbor] : The University of Michigan, [1962]
    Scope23 s. ; 28 cm
    ISBNbrož.
    Edition Michigan Slavic Materials : Department of Slavic Languages and Literatures / Ladislav Matejka No. 1
    Michigan Slavic Materials, (University of Michigan)
    CountryUnited States
    LanguageEnglish * Russian
    Note Typografická obálka. - Strojopis. - Titulní list (anglicky). - Text azbukou. - Poznámky. - Bez tiráže.
    Paginace až od vlastního textu v ruštině.
    Document kindmonografie
    Translation ofK lingvističeskomu analizu russkoj rifmy
    Keywords filologie * Jakobson R. * ruský jazyk * historie * rozbory * verše * jazykové rozbory * morfologie
    UDC80 * 811.161.1 * 82-1 * =161.1
    Uživatelské pole PNPU sign. Topič osobní knihovna Topiče a Milady Blekastad.
    U sign. Topič 0794 (brožovaný výtisk) strojopis vložený do žlutých tužších desek s modrým tiskem, na přední straně i edice a nakladatelská značka, hřbet přelepen černou lepicí páskou. - Vakát. - Anglicky titulní list a rub titulního listu. - Vlastní text rusky, azbukou. - Paginace až od vlastního textu v ruštině. - Poznámky. - Bez tiráže. - Vakát.
    U sign. Topič 0794 vložen rozmnožený dopis univerzity, podepsaný editorem : "Ladislav Matejka"
    U sign. Topič 0794 na obálce vlevo nahoře jméno (propiskou): "Roman Jakobson"
    Rozsah: [4], 23, [5] s.
    Rozměr: 27,7 cm
    Studies in Russian Philology

    book

    Call numberTrack No.LocationInfo
    Topič 07942143/2015Sbírka

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.