Number of the records: 1  

Web ostrý jako břitva

  1. Title informationWeb ostrý jako břitva : návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů / Jan Řezáč ; grafická úprava, ilustrace, sazba: Jolana Hršelová, Klára Zahrádková, Adam Hrubý
    Personal name Řezáč, Jan, 1984- (Author)
    Další autoři Hršelová, Jolana, 1982- (Book designer)
    Zahrádková, Klára, 1990- (Illustrator)
    Hrubý, Adam, 1984- (Compositor) (Book designer)
    Corporation Baroque Partners (nakladatelství) (Publisher)
    HRG Litomyšl (tiskárna) (Printer)
    Edition statementVydání 1.
    PublicationJihlava : Baroque Partners, 2014
    ManufactureLitomyšl : H.R.G. spol. s.r.
    Scope211 stran : ilustrace ; 29 cm
    ISBN978-80-87923-01-6 (brožováno)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Note Modrá obálka se zlacenou ilustrací a s dvoubarevným textem. - Na přední záložce podnázev a anotace knihy. - Na rubu modré přední strany obálky bílý text s obsahem knihy. - Přiznaná šitá vazba. - Patitul s nakladatelskou značkou a s dvoubarevným textem. - Dvoubarevný text a nakladatelská značka na titulním listu. - Úvod autora. - V knize barevné listy, různobarevný text, barevné ilustrace. - Marginálie. - Závěr autora. - O autorovi.
    Poznámka o dalších původcíchEditace: Jana Volencová
    AnnotationKniha o procesu návrhu webu (webdesignu), kterou napsal Jan Řezáč, český konzultant webů, lektor a zakladatel agentury House of Řezáč. První vydání knihy vyšlo v roce 2014 v nákladu 3000 kusů a bylo zcela rozebráno během 15 měsíců. Druhého vydání se kniha dočkala v roce 2016. Zabývá se návrhem webových prezentací, které prodávají produkty či služby, tedy návrhem firemních webů, internetových obchodů, microsites apod. V první části představuje úvod do oboru webdesignu (typy webových projektů, klíčové pojmy jako KPI, konverzní akce apod.), práce s poptávkou (cenotvorba, ukotvení projektu, nastavení očekávání) a také projektového řízení (definování jednotlivých rolí, technika WBS aj.). Hlavní část knihy je věnována procesu návrhu webu a jednotlivým fázím. Poslední kapitoly knihy se obrací spíše na dodavatele a webdesignery pro které zasazují návrh webu do širších souvislostí (Maslowova pyramida webdesignu).
    Document kindmonografie
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subject headings Internet marketing * web presentation * web design
    Keywords česká literatura * příručka * web * internetový marketing * WWW prezentace * Nejkrásnější české knihy * r. 2014
    UDC(035) * 821.162.3
    Uživatelské pole PNPNejkrásnější české knihy 2014 - Odborná literatura, užší výběr.
    Web ostrý jako břitva

    book

    Call numberTrack No.LocationInfo
    NK/14 036a2475/2017Sbírka
    NK/14 036b2476/2017Sbírka
    NK/14 0361238/2023Sbírka

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.