Number of the records: 1  

Výcvik nazírání na díla umělecká

  1. Title informationVýcvik nazírání na díla umělecká : dle pokusů se žáky vydalo Umělecké sdružení pro uměleckou výchovu v Hamburku / Alfred Lichtwark ; přel. P.K. ; A. Lichtwark a jeho metoda nazírání na díla umělecká / úvodem napsal J. Brant
    Personal name Lichtwark, Alfred, 1852-1914 (Author)
    Další autoři Brant, Jan, 1868-1925 (Author)
    Corporation Dědictví Komenského (vydavatelství) (Publisher)
    Družstvo knihtiskárny v Zábřeze (Zábřeh (Česko)) (Printer)
    PublicationV Praze : Nákladem "Dědictví Komenského", 1915
    ManufactureV Zábřeze Tiskem Společnosti (dříve Družstva) knihtiskárny, 1915
    Scopexxvii, 72 stran + 16 nečíslovaných listů obrazových příloh
    ISBN(brožováno)
    Edition Spisy Dědictví Komenského (Dědictví Komenského) čís. 60
    Časové otázky a rozpravy pedagogické, (Dědictví Komenského) svazek XXIII.
    Spisy Dědictví Komenského (Dědictví Komenského) Časové otázky a rozpravy pedagogické, (Dědictví Komenského)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Language of the originalGerman
    Note Přední strana obálky zdobena nakladatelským signetem. - Rozložený titulní list zdobený nakladatelským signetem. - Úvod (A. Lichtwark a jeho metoda nazírání na díla umělecká) Jana Branta. - Poznámky pod čarou. - Předmluva autora. - Úvod autora. - Vinětová výzdoba. - Šestnáct listů obrazových příloh na křídovém papíře s černobílými reprodukcemi (ve zvláštní obálce, přiložené ke knize). - Errata. - Příloha Věstníku Dědictví Komenského v Praze, ročník 1914-1915, číslo 8.
    Document kindmonografie
    Keywords německá literatura * pedagogika * pedagogické teorie * didaktická literatura * didaktika * estetika umění * estetika
    UDC821.112.2 * 37
    Uživatelské pole PNPSignatura KaG IV E 4: Původní brož, obálka zachována, ale odtržena od hřbetu, brož rozpadlá. - Poškozeno.
    Výcvik nazírání na díla umělecká

    book

    Call numberTrack No.LocationInfo
    KaG IV E 400xxx/KaGSbírka

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.