Number of the records: 1  

Klafki, Wolfgang, 1927-2016

  1. SYS0097871
    LBL
      
    -----cz--a22-----n--4500
    003
      
    CZ-PrNK
    005
      
    20250114192550.0
    008
      
    061215|n|aznnnaabn-----------|-a|a------
    024
    7-
    $a 0000000108703788 $2 isni
    024
    7-
    $a Q107305 $2 wikidata
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d ABA001 $d BOA001 $e rda
    046
      
    $f 1927 $g 2016
    100
    1-
    $a Klafki, Wolfgang, $d 1927-2016 $x německý pedagog, didaktik
    370
      
    $a Węgorzewo, Varmijsko-mazurské vojvodství, Polsko $b Marburg, Německo $c Německo
    372
      
    $a pedagogika
    374
      
    $a pedagogové
    375
      
    $a muž
    377
      
    $a ger
    670
      
    $a Wolfgang Klafki, Helmut-Gerhard Müller: Elisabeth Blochmann (1892-1972)
    670
      
    $a Wolfgang Klafki: Studie k teorii vzdělání a didaktice
    670
      
    $a DNB, cit. 10. 1. 2025 $b autoritní forma, biografické údaje, rok narození, rok úmrtí
    670
      
    $a www(Wikipedia, die freie Enzyklopädie), cit. 3. 1. 2025 $b biografické údaje, místo narození, místo úmrtí $u https://de.wikipedia.org/wiki/Wolfgang_Klafki
    678
    0-
    $a Německý pedagog.
    UUU
      
    $a Narozen 1.9. 1927, Úhořevo (Polsko), zemřel 24.8. 2016 v Marburgu (Německo). Dostal se k didaktice teorie vzdělávání poté, co se historicky a systematicky vypořádal s tradičním rozporem mezi materiálními (vzdělávací obsah, který je tak důležitý, že se studenti musí učit) a formálními (chování a formy jednání, které jsou pro studenty důležité) vzdělávacími koncepcemi historicky a systematicky od 50. se zabýval. Pokusil se spojit obě teorie prostřednictvím kategorické formace. Klafki spolu s Wolfgangem Krampem (1927–1983) významně utvářel didaktiku pedagogické teorie, která vychází z myšlenek humanitního vzdělávání . Inicioval vývoj prvních projektů reformy kurikula , pracoval na revizi hesenských rámcových směrnic a obhajoval nový předmět studia práce.
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.