Search results

Records found: 1  
Your query: Author Sysno = "^pnp_us_auth 0068088^"
  1. Title informationEmocenomie : vliv emocí na obchodní úspěch / Dan Hill ; [z anglického originálu ... přeložila Dagmar Brejlová]
    Personal name Hill, Dan, 1959- (Author)
    Další autoři Brejlová, Dagmar, 1974- (Translator)
    Corporation Fragment (nakladatelství) (Publisher)
    Tiskárny Havlíčkův Brod (firma) (Printer)
    PublicationPraha : Fragment, 2010
    ManufactureTiskárny Havlíčkův Brod, a. s)
    Scope350 s. : il. ; 24 cm
    Subject headings emoce - ekonomické aspekty * obchodní úspěch * marketing * reklama a propagace * prodej * personální management
    Keywords americká literatura * překlad * ekonomie * ekonomika * prodej * obchod * reklama * emoce
    Copy cnt.1, currently available 1
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201011/contents/nkc20102147785_1.pdf
    Document kindmonografie
    Call numberC12c 3708
    Emocenomie

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.