Search results

Records found: 2  
Your query: Author = "Součková Anežka"
  1. Title informationSebekoučování pro školy : cesta ke spokojenosti a štěstí pedagogů vlastními silami / Jan Froněk ; kolektiv autorů: Tomáš Hazlbauer, Eliška Bucvanová ; grafické zpracování: Anežka Součková, Eliška Kosová (MAKE*detail)
    Personal name Froněk, Jan, 1984- (Author)
    Další autoři Hazlbauer, Tomáš, 1984- (Author)
    Bucvanová, Eliška (Author)
    Součková, Anežka (Book designer)
    Kosová, Eliška (Book designer)
    PublicationKrnov : Základní škola Krnov, 2014
    Scope49 stran : ilustrace, tabulky ; 21 cm
    Keywords česká literatura * metodická příručka * vzdělávání učitelů * sebekoučování * metodika * Nejkrásnější české knihy
    Copy cnt.2, currently available 2
    Document kindmonografie
    Call numberNK/14 017, NK/14 017a
    Sebekoučování pro školy

    book

  2. Title informationBýt tělem - žít v duchu : boží bildungsrománek / Markéta Machková ; doslov Jana Pilátová, Přemysl Rut a Eva Slavíková ; typografická osnova a sazba Anežka Součková
    Personal name Machková, Markéta, 1984- (Author)
    Další autoři Pilátová, Jana, 1945- (Author of afterword, colophon, etc.)
    Rut, Přemysl, 1954- (Author of afterword, colophon, etc.)
    Slavíková, Eva, 1955- (Author of afterword, colophon, etc.)
    Součková, Anežka (Typographer) (Compositor)
    PublicationPraha : Brkola, 2015
    Scope183 stran ; 19 cm
    Personal subjects Vyskočil, Ivan, 1929-2023 - herec, dramatik, prozaik, VŠ pedagog * Buber, Martin, 1878-1965 - židovský filozof, spisovatel, překladatel, pedagog rakouského původu
    Keywords divadelní herci * čeští spisovatelé * čeští pedagogové * židovští filozofové * dialog * jednání * autorské herectví * umělecká tvorba * psychosomatika * duchovní aspekty * duchovní cesta * židovská filozofie * křesťanské učení * Česko * Rakousko * stol. 19.-21. * diplomové práce * eseje
    Copy cnt.1, currently available 1
    Document kindmonografie
    Call numberC12b 16655
    Být tělem - žít v duchu

    book



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.